Azerbaijan Youth Tourism Club

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Azerbaijan Youth Tourism Club » Sohbet » Mudrik kelamlar


Mudrik kelamlar

Сообщений 1 страница 12 из 12

1

Mence bu movzu maraqli olar,cunki insanlar cox zaman sehv edir ve mudrik kelamlarin sayesinde  hem sehvini basa dusur,hem de kimise bu pis emellereden cekindirir :blush:

0

2

Rehmet
Ata –ogul sahille gezirdiler. Balaca oglanin gozu sahildeki cinqil daslarina satasdi…
- Ata, bu yerdeki daslar nedi?
- Cinqil daslaridi, oglum.
- Ata, bes bunlar?- Oglan yaxinliqdaki daslari gosterdi.
- Onlar da cinqil daslaridi, oglum.
- Bes bunlar?
- Onlar da…
- Gor ne qeder cinqil daslari var bu sahilde?
- Eledir, oglum…
- Ata, bes dunyada bundan daha da cox sey var?
- Var, oglum…
_Nedir o, ata?
- Atanin gunahlari, oglum…
- Senin gunahlarindan da cox sey varmi?
- Var, oglum…
- Nedir, ata?
- Allahin rehmi, oglum…

Ayaqqabi
Qoca qatara yenice minmisdi ki, ayaqqabisinin bir tayi ayagindan cixib relsin uzerine dusdu. Artiq onu goturmek de mumkun deyildi. Cunki qatar coxdan hereket etmisdi. Yanindakilar qocanin ne edeceyini gormek ucun maragla ona baxirdilar. O ise sakit bir sekilde ayaqqabisinin o biri tayini da cixarib evvelki tayina yaxin bir yere tulladi. Yanindakilardan biri doze bilmeyib: “Niye bele etdiniz?” – deye sorusdu. Gulumseyen qocanin cavabi ise sade, ancaq menali idi. “Demir yolunun ustundeki ayaqqabini bir kasib taparsa, o birini de tapib rahat geyinsin deye”…

Derzinin tovbesi.
Bir derzi Allah dostundan sorusur:
- “Cani bogazina gelene qeder Allah qulunun tovbesini qebul eder” hedisi haqqinda ne buyurursunuz?
Allah dostu suala sualla cavab verir:
- Hansi pesenin sahibisen?
- Derziyem, paltar tikirem…
- Derzilikde en esas is nedir?
- Parca kesmek.
- Nece ildir bu isle mesgulsan?
- Otuz ildir.
- Canin bogazina gelene qeder parca kese bilersen?
- Yox, kese bilmerem.
- Otuz il asanliqla gorduyun bir isi o anda gore bilmeyeceksense, tovbeni nece edeceksen? Ne qeder ki, gucun var tovbe et. Tovbe et ki, itirenlerden olmayasan!!!

Hamimiz yolcuyuq.
Dunyani seyahet eliden bir genc taninmis bir alime qonaq dusur. Otaqda kitablardan, yere serilmis kilimden ve divarin dibindeki yataqdan basqa bir sey gormur. Odur ki, teccuble:
- Evinizde hec esya gormedim! Yoxsa kreslolariniz, divanlariniz, skaflariniz… basqa evdedi?
- Yox, oglum! Eslinde senin de ciyninde bir sefer cantasindan basqa bir sey yoxdur. Bes senin esyalarin hardadir?
- Axi men yolcuyam?
- Ele men de yolcuyam oglum, ele men de yolcuyam!!!

0

3

Men oxudum cox xosuma geldi, yeqin siz de beyenersiz.

Büyük İskender bir gün vezirlerini toplamış ve onlara:
- Ben öldüğümde cenaze merasimimi söylediğim gibi yapın demiş!
Ülkemin dört bir yanından tebaamdan olan insanları çağırın!
Cenazemin önünden askerlerim yürüsünler silahlarıyla, cenazemin sağından âlimler yürüsünler kitaplarıyla, cenazemin solundan zenginler yürüsünler mallarıyla, cenazemin arkasından ise fakirler ve garipler yürüsünler gözyaşı ve dualarıyla!
Sağ elime bir Altın küre verin, sol elimi ise bos bırakın taam ki mezara dek, demiş!
   
Vezirler Büyük İskender’in bu söyledikleri karsısında sasırmışlar ve “Bunu bilse bilse Büyük İskender’in hocası Diyogen bilebilir" demişler ve Diyogen'e sormaya karar vermişler!

Vezirleri dinleyen Diyogen demiş,
- " İskender’in Ne kadar büyük olduğunu bir kez daha anladım" demiş ve ilave etmiş:
- İskender şunu anlatmak istemiş. :
Cenazenin önünden yürüyen askerler ölümüne silahlarıyla dahi engel olamadılar,
Cenazenin sağıdan yürüyen âlimler ölümüne kitaplarıyla dahi engel olamadılar,
Cenazenin solundan yürüyen zenginler ölümüne mallarıyla dahi engel olamadılar ve
Cenazenin arkasından yürüyen fakirler ve garipler ölümüne gözyaşı ve dualarıyla dahi engel olamadılar!
Sağ elindeki altın küre ise bu dünyada sahip olabileceği her şeye sahip olduğunu, Sol elinin boş olması ise bu dünyaya ELI BOŞ geldim ELI BOŞ gidiyorum! Dediğini gösteriyor...

0

4

Man da arada hazircavablara dair maraqli yazilari sizlara tagdim etmaya calisacam. Buyurub ilk 5-i tanis ola bilarsiniz.

DİNMEZ-SOYLEMEZ FORMADA

Eramizdan tebriqen 500 il qabaq yasamis yunan filosofu Arxilayin basini qirxan dellek uzun danisan bir adam imis. Alimin ise bundan xosu gelmezmis. Bir gun adeti uzre filosofun basini qirxarken dellek sorusur:
-Basinizi ne formada qirxim?
-Dinmez-soylemez formada!-deye Arxilay cavab vermisdir.

QOY İKİ QULUNUZ OLSUN

Eramizdan 435 il qabaq dogulmus qedim yunan filosofu Aristipp bir mekteb tesis etmisdi. Varlilardan biri oz oglunu getirib hemin mektebe tapsirmaq istedikde tehsil haqqinin miqdarini sorusmusdu. Aristipp:
-Bes yuz qizil vereceksiniz! – demisdi.
-Paho... Men bu pula bir qul ala bilerem – deye varli teeccub etdikde:
-Ele ise oglunuzu mektebe qoymayin, qoy iki qulunuz olsun! – deye Aristipp cavab vermisdi.

İSTEYİRDİM YOLA GETMEYİ OYRENEM

Filosof Antisfen meshur yunan filosofu Sokratdan / o, eramizdan evvel besinci esrde yasamisdir / sorusmusdur:
-Seni ne mecur etdi ki, Ksantipp kimi deyingen arvadi aldin?
-Men isteyirdim ki, Kjsantippin deyinmesine qulaq asa-asa verdis edem, onunla yola getmeyi oyrenem ve belelikle de, basqalari ile de yola gede bilim – deye Sokrat cavab vermisdir.

BES NE VAXT CALACAM?

Sokratin haqda olum hokmu verildiyini esiden dostlari onu xilas etmek ucun hebsxanaya gelmis ve filosofun saxlandigi otaqdan hezin musiqi sesini esitmisdiler. Yaxina geldikde Sokratin arfa calmaqla mesgul oldugunu gorub:
-Senin edamina hokm verildiyi halda burada oturub musiqi calirsan? – deye teeccub etdikde o:
-Eger bu gun de calmasam, bes ne vaxt calacam? Sabah artiq gecdir, elde olan imkandan ancaq bu gun istifade ede bilerem! – demisdir.

MUQESSİR KİMİ MEHV EDERDİLER?

Sokrat ozu haqqinda cixarilmis olum hokmunu soyuqqanliliqla qarsilamisdi. Zeher dolu piyaleni eline alaraq dodaqlarina yaxin getirende Ksantippin ucadan aglayaraq:
-Erim gunahsiz olaraq mehv edilir! – dediyini esidib:
-Yoxsa sen isteyirdin erini muqessir kimi mehv ederdiler? – deye ona teskinlik vermisdi.

0

5

Insan? ?hat? ed?n al?m bu al?md? milyon ill?rl? bas ver?n d?yisiklikl?r h?mis? diqq?t m?rk?zind? olub. Insan oglu bu hadis?lerd? bir qayda bir harmoniya axtarmaga cal?s?b. ?n paradoksal c?h?t is? bu d?yisilm?l?rin butun zahiri mur?kk?bliyin? baxmayaraq onlar?n riyazi fiziki v? m?ntiqi ifad?l?ri sad? olmaqla b?rab?r bu hadis?l?rin b?s verdiyi sisteml?rin oz sabitlik tarazl?q v?ziyy?tl?rini saxlamaq xususiyy?tl?ri olub.
Dunya okean?nda il ?rzind? minl?rl? ?n muxt?lif kimy?vi v? fiziki prosesl?rin getm?sin? baxmayaraq onun butun h?cmind? h?ll olmus ?sas komponentl?rin nisbi miqdarlar? h?mis? sabit qal?r. Analoji hal? atmosfer hadis?l?rind? d? musahid? etm?k olar. M?lum oldugu kimi hava ?sas?n azot v? oksigen qazlar?n?n qar?s?g?ndan ibar?tdir v? kimy?vi birl?sm? deyil. Yer s?thind? v? atmosferd? bas ver?n tufanlar qas?rgalar n?h?ng hava kutl?l?rini bir kontinentd?n dig?rin? sur?tl? apar?r. Lakin bu guclu ax?nlar havan?n t?rkibind? olan azot v? oksigen qazlar?n?n nisb?tin? hec bir t?sir gost?rmir v? havan?n kimy?vi t?rkibi d?yism?z qal?r.
G?tirdiyimiz misallar gost?rir ki yasad?g?m?z t?bi?td? v? butovlukd? butun kainatda bas ver?n d?yisiklikl?rin muxt?lifliyin? v? say coxluguna baxmayaraq h?r bir ayr?ca goturulmus sistemd?ki komponentl?r bir-birl?riyl? tarazl?q v?ziyy?tind? olurlar. Bu tarazl?q t?bi?tin nizam?d?r. Y?ni t?bi?t ozu nizam ?sas?nda qurulub.
Bu nizam? yaln?z yerd? deyil kainatda da musahid? edirik. Yerin oz oxu v? gun?s dig?r planetl?rin gun?s n?hay?t gun?s sisteminin ozunun bizim Qalaktikan?n m?rk?zi ?traf?nda f?rlanmas?nda da nizaml? bir sistem movcuddur.
Boyuk alman alimi planetl?rin h?r?k?t qanununu k?sf etmis Iohan Kepler kainatdak? butun movcudat?n nizam ?sas?nda yarad?ld?g?na va bunun boyuk Yaradan?n qudr?ti il? bas verdiyin? o q?d?r d?rind?n inan?rd? ki h?r bir alimin xarici al?mi t?dqiq etm?kd? ?sas m?qs?di "c?nab? Allah?n kainata gond?rdiyi biz? riyazi s?kild? askar etdiyi rasional qaydan?n v? harmoniyan?n k?sfind?n ibar?t oldugunu" ?s?rl?rind? h?mis? vurgulay?rd?.
H?qiq?t?n d? atomdaxili prosesl?rd?n kainatdaxili prosesl?r? kimi t?dqiq olunan butun sisteml?rd? cisiml?raras? v? hadis?l?raras? harmoniyaya rast g?linir. Butun canl? va cans?z al?ml?rd? hokm sur?n bu goz?l nizam bu heyr?tedici tarazl?q onlar?n movcudlugununmahiyy?tini t?skil edir v? boyuk Yaradan?n hikm?t v? qudr?ti say?sind? mumkun olduguna bizd? bir ?minlik yarad?r. Boyuk ingilis alimi I. Nyuton n?inki bu fikrin t?r?fdar? idi h?tta bunun mumkunluyunun hec subuta ehtiyac? olmad?g?n? gost?rirdi. Akademik S.I.Vavilov I.Nyutona h?sr etdiyi bioqrafik kitab?nda gost?rir ki I.Nyuton n?inki olduqca dindar bir insan idi o h?m d? ilahiyyatc? alim idi. I.Nyuton teologiyada fovq?lad? bilik sahibi idi v? ?hdi-c?did kitablar?n? d?rind?n d?rk etm?kd? Ingilt?r?d? cox az adam ona tay ola bil?rdi.
Nyutonun ilahiyata dair yazd?g? ?s?rl?ri t?hlil ed?n ingilis t?dqiqatc?s? Mor gost?rir ki I.Nyuton ozunun xristianl?g?n?n artan c?r?yan?n?n t?r?fdar? say?rd?. Isg?nd?riyy?li Ariy t?r?find?n ?sas? qoyulan IV-VI ?srl?rd? xristian dunyas?nda intisar tapm?s arianl?q "Ogul -Allah?n" - Isan?n ilah oldugunu inkar ed?r?k yaln?z c?nabi Allah? yegan? Yaradan hesab edirdi. Bel?likl? I.Nyuton ozunu arianl?q c?r?yan?na m?nsub etm?kl? dini ?s?rl?rind? Allahdan basqa Allah?n olmad?g?n? q?bul edirdi.
"Naturf?ls?f?nin riyaz? ?saslar?" ?s?rinin ucuncu kitab?nda I.Nyuton kainat?n sistemi haqq?nda bel? yaz?r: "Gun?sin planetl?rin v? kometl?rin ?n inc? s?kild? olan bu v?hd?ti ?n Qudr?tli v? ?n Mudrik varl?g?n m?qs?di v? ixtiyar? olmadan mumkun ola bilm?zdi". I.Nyuton gost?rir ki cazib? quvv?sin? istinad ed?r?k butun goy cisiml?rinin h?r?k?tl?rinin izah?n? vers? d? cazib? qanununun mahiyy?tini muzakir? etm?k fikrind?n uzaqd?r. Alim "Naturf?ls?f?nin riyaz? ?saslar?" ?s?rini c?abi Allaha sukrl?rl? bitirir.
Allah?n varl?g?na v? qudr?tin? inam hissi boyuk t?bi?tsunaslar? ec zaman t?rk etm?yib. Mahmut karakas "Musbet ilimlerde musluman alimler" kitab?nda gost?rir ki Ibn Sina h?r hans? bi m?s?l? uz?rind? cal?sd?qda ?vv?lc? d?st?maz alar m?scid? gedib namaz q?lar sonra is? h?min m?s?l?nin h?llin? baslar v? m?qs?din? nail olmaq ucun Allaha dualar ed?rdi.
Q.V. Leybnits h?r gun bir v? ya iki d?f? kils?y? ged?r orada mu?yy?n olan bir yerd? dua oxuyard?.
Paster is? h?r axsam ibad?t etm?li idi...
Elmi v? elmi-kutl?vi kitablarda t?bi?t qanunlar?n?n onlar? k?sf etmis aliml?rin isml?riyl? adland?r?lmas? hallar?na tez-tez rast g?lirik. M?s?l?n Nyuton qanunu Kulon qanunu Henri qanunu v? s. Lakin bu istilahlar o q?d?r d? ugurlu ifad?l?r deyil. Hec bir t?bi?tsunas alim ozund?n yeni bir anun vermir. Qanunlar? yaradan yaln?z v? yaln?z Ulu Allahd?r. Aliml?r sad?c? olaraq bu qanunlar?n t?bi?td? movcud olduqlar?n? bu qanunlar? muzaki? etdikl?rini bildirirl?r. Bu m?nada E. Rezerfordun xatir?si cox maraql?d?r. Bretcer yaz?r ki Rezerfordun ?m?kdaslar?ndan biri m?sgul oldugu nuv? reaksiyalar? haqq?nda dan?sark?n onlar? "m?nim reaksiyalar?m" adlandrd?qda Rezerfordun b?nizi bir an ic?risind? q?zard? v? c?x?s ed?nin sozunu ac?ql?qla k?s?r?k: "M?g?r siz Allahm?s?n?z ki onlar? "m?nim reaksiyalar?m" adland?r?rs?n?z?".
Yer uzund? canl? al?min v? xusus?n insan?n yaranmas? ist?r filosoflar ist?rs? d? t?bi?tsun?slar aras?nda bu gunumuz? kimi mubahis? movzusu olaraq qalmaqdad?r. Milyardlarla neyronlardan t?skil olunmus bu mur?kk?b bioloci sisteml?rin biz? m?lum olan v? m?lum olmayan qanunlarla idar? olunaraq ?n mur?kk?b funksiyalar? yerin? yetirm?l?ri t?bii ki t?sadufl?rin v? t?kamull?rin n?tic?si ola bilm?zdi.
Insan?n qeyri-adi d?rk etm? qabiliyy?ti canl? al?md? musahid? olaunan v? ?n muxt?lif formalarda t?zahur ed?n informasiya mubadil?l?ri n?hay?t canl? al?min huceyr? qurulusunun muk?mm?lliyi bu fikrini h?qiqiliyin? ?sasl? subutlard?r. 1952-ci ild? A. Eynsteyn dostu Q. Muzama yazd?g? bir m?ktubda sad? bir mubahis?d?n dogan fikirl?rini bel? izah edirdi: "M?n hesablamalar?m? aparark?n masam?n ustun? kicicik bir cucu qonduqda Allah?n (ifad? Eynsteynindir) n? q?d?r boyuk bizim is? butun elmi lovgal?g?m?zla n? q?d?r miskin s?fehl?r oldugumuzu hiss edir?m".
Fransada hakimiyy?t dovrund? Napoleon Bonapart aliml?r? xususi diqq?tl? yanas?rd?. Bircox alimi is? nazir v?zif?l?rin? t?yin etmisdir. Laplas? daxili isl?r naziri Furyeni ozun? elmi m?sl?h?tci I.Kuvyeni ali m?kt?bl?r? bas inspektor t?yin etmisdi. Napoleona ?n yax?n olan s?xsl?rd?n biri d? Qaspar Moni idi. O Napoleonu butun s?f?rl?rd? ziyaf?tl?rd? h?mis? musayi?t edirdi. Lakin bu yax?nl?ga baxmayaraq onlar?n dini bax?slar?nda bir-birin? ?ks fikirl?r vard?. Napoleon sidq ur?kl? Allaha inand?g? halda Moni ateist idi. M?hz bu z?mind? onlar?n aras?nda tez-tez mubahis?l?r olurdu v? bu mubahis?l?rd? Napoleonun g?tirdiyi d?lill?r v? subutlar o q?d?r m?ntiqli olurdu ki bunlar?n qars?s?nda Q. Moni cox vaxt davam g?tir? bilmirdi. M?s?l?n Napoleonun Q. Moniy? muraci?tind?n bir fikir: "M?nim dinim sad?dir - m?n kainata diqq?tl? bax?ram v? y?qin edir?m ki o adi kort?bii hadis?nin n?tic?sind? yarana bilm?zdi. Bu kainat hans?sa goz?gorunm?z v? qadir olan bir quvv? t?r?find?n yarad?lm?sd?r"...
Dini dunyagorusl?rin? c?nabi Allaha inam?na gor? dahi s?xsiyy?tl?rin? ill?rl? t?qib olunmalar? h?bsxanalara sal?nmalar? surgunl?r? gond?rilm?l?ri hallar? az olmay?b. Bunlara daha cox ot?n ?srin 20-30-cu ill?rind? SSRI-d? rast g?linir. Rus knyazlar? n?slind?n olan tan?nm?s c?rrah Valentin Feliksovic Voyno-Yasenetskiy olduqca dindar bir insan idi. 1921-ci ild?n etibar?n o c?rrahl?qla b?rab?r h?m d? kils?d? kesislik edirdi. Buna gor? tez-tez "CK"-ya cagr?l?r t?hqiredici suallara cavab verm?k m?cburiyy?tind? qal?rd?. Bel? novb?ti cag?r?slar?n birind? "CK" zabitinin : "M?g?r siz oz allah?n?z? gormursunuzmu?" kinay?li sual?na Voyno-Yasentskiy bel? tutarl? cavab verir: "M?n beyind? coxlu sayda c?rrahiyy? ?m?liyyat? aparm?sam, lakin orada hec vaxt ag?l? da gorm?mis?m".
Elmin tarixind? dahi s?xsiyy?tl?rin h?m d? boyuk iman sahibi olduqlar? haqda says?z misallar g?tirm?k olar. Onlar c?nabi Allah? ur?kd?n hiss etm?kl? b?rab?r eyni zamanda d?rind?n d?rk edibl?r.
Bu yaz?n? gork?mli amerikan alimi diplomat? v? ictimai xadimi 1787-ci ild?n etibar?n Amerika Birl?smis Statlar?n?n iclaslar?n?n dua ila baslanmas? t?klifinin t?s?bbuskar? Bencamin Franklin Allah?n s?r?fin? soyl?diyi bir parca il? bitiririk: "M?nim iman?m?n simvolu birdir: m?n kainat?n yarad?c?s? olan v? onu oz qudr?ti il? idar? ed?n Vahid Allaha inan?ram. M?hz buna gor? biz Ona qibt? etm?liyik".

0

6

Salamlar!.demek ozumun xoshuma gelen iki shey yazacam.
Bir gun Sheyxulislam(bu vezifeye layiqli bir insan olmasa da....) Haci AllAhshukur Pashazade bir yepiskopla bir meclisde oturubmush(bu meclis  eslinde sulh meqsedi ile teshkil olunmush formal bir sheyiymish).Yepiskop Pashazadeye satashmaq meqsedile ,bileerek ki muselmanliqda i\spirtli icki haramdir, ona araq teklif edir.Sheyxulislam ise bilerek ki yepiskoplara evlenmek olmaz (xristian dinine gore) ona bele cavab vermishdir:
Inshallah sizin toyunuzda icecem.:)

Bir gun bir Alman filosofundan sorushurlar(adi deqiq yadimda deyil):
-Dunyada en asan shey nedir?
-Meslehet vermek.
-Bes dunyada en cetin shey nedir?
-Bashq1asinin meslehetine qulaq asmaq.

VE sonda menim en sevdiyim bir Atalar sozu:
"BAXMA KIM DEYIR<BAX GOR NE DEYIR"

+1

7

Allahsız proffessor ve ağıllı telebe
Professor dersde telebenin birine sual verir:
- Her ne varsa, Allah yaradıb?
-Elbette, professor. Ne varsa, Allah yaradıb
-Allah her şeyi, heeer şeyi yaradandır?
-Elbette, ser.
O zaman professor bele dedi:
- Demeli eger her şeyi Allah yaradıbsa, demeli şer - i de Allah yaradıb. eger nezere alsaq ki, bizim gördüklerimiz, emellerimiz bizim kimliyimizi teyin edir, bele çıxır ki, Allah özü şerdir. Düz deyirem?
Çaşıb qalan telebe cavab vermeye çetinlik çekdi. Bundan xoşhallanan professor, gülümsedi ve sevindi ki, öz fikirlerini nece de asan sübut ede bildi. Bu zaman telebelerden biri elini qaldırıb, söz istedi:- Professor, size sual vermek olar?
-Buyur.
Telebe ayağa qalxaraq sual verdi:
-Professor, soyuq mövcüddür?
-Bu ne sualdır? elbette mövcuddur, sene heç vaxt soyuq olmayıb?
Professorun bu tip cavabına otaqda olan diger telebeler gülse de, hemen telebe davam etdi:
  Sehv edirsiniz, professor. eslinde soyuq deyilen bir şey mövcud deyil. Fizikanın qanunlarına esasen, bizim soyuq saydığımız, eslinde istiliyin olmaması demekdir. 0 derece Selside istiliyin tam yox olması, etraf mühütün reaksiyasının aşağı düşmesi istiliyin olmaması demekdir ki, biz buna ad qoyub, soyuq deyirik.
Telebe davam etdi:
-Professor, bes qaranlıq mövcuddur?
-Elbette mövcuddur.
- Professor, siz yene sehv edirsiniz. Qaranlıq mevhumu eslinde işığın olmamasına deyilir. Siz işıqlığı ölçe bilersiniz, onun gurluğunu ölçe bilersiniz, amma qaranlığın yox. Çünki qaranlıq artıq özü-özlüyünde işığın sıfıra beraber olması demekdir.
Sonda telebe bir daha sual verdi:
- Professor, bes şer qüvveler, şer özü mövcüddür?
- Elbette, men özüm bir az önce bunu sübut etdim.
Buna cavab olaraq telebe:
- Yox,yene sehvsiniz. eslinde şer öz-özlüyünde heçdir. ŞER ALLAHSIZLIQ DEMEKDİR. Bu qaranlığa benzeyir, haradakı işıq yoxdur. deyirik ora qaranlıqdır, bu soyuğa benzeyir, haradakı ki istilik yoxdur, deyirik soyuqdur. Elece de, ALLAHSIZ qelbli insanlara şer insanlar deyirik. Sevgi olmayan qelblere, boş qelblere şer deyilir, proffessor! Bele çıxır ki, şer özü sübut edir ki, Allah var!
Menbe. Mix.az

+1

8

СПИСОК ГЛУПЦОВ

Однажды Тимур приказал Молле составить и представить ему список всех глупцов, служивших в его дворце.

Молла понял, что Тимур, получив этот список, будет издеваться над своими вельможами и позабавится. Но он понял и то, что эти люди станут его врагами. Он долго думал, потом взял лист бумаги и написал заголовок: «Глупцы во дворце Тимура». И посредине листа крупными буквами написал только одно слово: «Тимур» и отдал бумагу Тимуру.

А тот, увидев в списке глупцов только свое имя, обезумел от ярости и спросил:

— Что это такое?

— Это список глупцов,— ответил Молла.

— По-твоему, в этом дворце только один глупец, и это — я?

— Да, государь! Глупее тебя я не нашел никого.

— Как ты докажешь,  что я глупец? — закричал Тимур.

— Вечная жизнь и здравие повелителю! — ответил Молла. — Ты же сам поручил мне составить список глупцов, которые живут у тебя яри дворе. Значит, ты сам знал, что придворные, которых ты собрал у себя, если не все, то по большей части — глупцы. Раз ты    знаешь, что они глупцы и все-таки держишь их во дворце и окружаешь почетом, значит, — ты самый большой глупец.

Тимур видит, что возразить ему нечего. Немного подумав, он сказал Молле:

— Хорошо, если я докажу, что все они не глупцы, а умные люди, что тогда?

— И тогда в этом списке все равно останется только твое имя. — Почему?

— Потому что сам ты приказал составить список глупцов. Если окажется, что во дворце нет глупцов и все люди умны, то настоящий глупец ты, потому что умных людей подозреваешь в глупости.

Тимур понял, что опять попал впросак, и, совсем  разгневавшись, сказал:

— Если я докажу, что в этом дворце только один глупец и это — ты, что тогда?

— Опять-таки в описке останется только твое имя.

— Почему?

— Потому что умный не поручит дураку  составлять список глупцов.

— Если я сейчас позову палача и велю ему вырвать у тебя язык, тогда что?

— Тогда из этого списка я вычеркну твое имя и впишу свое, чтобы потом никто не поступал   глупо и не говорил тебе правды.

0

9

Sorry urusca yazacam :)
Bogat ne tot kto vladeet mnogim, a tot kto nujdaetsya v menshem

0

10

M?nim anam.

Anam?n 1 gozu kor idi. Buna gore m?n cox utan?r, h?mis? ondan qacmaga cal?s?rd?m. Anam ail?ni doland?rmaq ucun m?kt?bin yem?kxanas?nda mu?lliml?r? v? sagirdl?r? yem?k bisirirdi. Bir gun s?her anam men oxudugum sinif otag?n?n qap?s?n? acaraq, ''Salam oglum'' dedi. M?n nifr?t dolu bax?slar?m? ona yagd?raraq uzumu basqa s?mt? cevirdim. Usaqlardan biri m?n? yax?nlasaraq, ''Aaaa m?n bilmirdim ki s?nin anan?n 1 gozu yoxdur.'' dedi. M?n sanki ozumu yandirmaq ist?yirdim. H?min gun m?n anam?n qars?s?na c?x?b, '' S?n? gor? ham?n?n yan?nda gulunc olmaqdan bezmis?m. Ax? s?n niy? olmurs?n'' dedim . Anam is? hec bir soz dem?yib uzaqlasd?. Icime o qeder kin dolmusdu ki bir anda dediyim sozl?rin n? q?d?r ac? oldugunu bel? hiss etmirdim. M?nim ?n boyuk arzum o evd?n uzaqlasmaq idi. M?kt?bd? d?rsl?rimi yaxs? oxuyaraq xaricd? t?hsil almaq sans?n? qazandim. Xaricde t?hsilimi bitirdikd?n sonra yaxs? isl? t?min olub,h?m?n olk?k?d? d? ail? qurdum . M?n indi cox goz?l ail? basc?s? h?md? atayam. Bir gun anam m?ni ve n?v?l?rini gorm?k m?qs?di il? biz? g?ldi. Qap?n? acan usaqlar?m ''T?k gozu qar?'' dey?r?k q?sq?rmaga baslad?lar. M?n ill?r kecdikd?n sonra ilk d?f? idi ki anam? gorurdum . Buna baxmayaraq yen?d? q?sq?rib, '' S?n? kim icaz? verib ki g?l?b m?nim korp?l?rimi qorxudasan ? Bu saat bu evd?n c?x get .'' dedim Anam is? cavab?nda ''Bag?slay?n sehf adres? g?lmis?m'', deyib 1 an goz onund?n yox oldu.
Gunl?rin birind? biznes m?qs?di il? doguldugum s?h?r? getm?li oldum. Biznes gorusu basa catd?qdan sonra sad?c? maraqdan kohn? evimiz? bas c?km?k q?rar?na g?ldim. Qonsular?m?z anam?n r?hm?t? getm?k x?berini m?n? dedil?r.M?nim gozumd?n 1 damla yas olsada axmad?. Sonra qonsumuz m?n? anam?n m?n? yazd?g? m?ktubu uzatd?.
'' Oglum m?n h?r an h?r d?qiq? s?ni dusunur s?nin ucun cox dar?x?ram. Bu gunl?rd? bu s?h?r? g?l?c?yini esidib cox sevindim. Ama ola bilsin ki s?ninl? gorus? bilm?dik . Bilir?m ill?r boyu h?mis? m?n? gor? ?trafdak? insanlardan utanm?san . Siz? g?lm?yimin m?qs?di d? s?nin usalar?n? qorxutmaq deyildi. Ax? m?n n?v?l?rimi hec gorm?misdim, Bunlar?n ham?z?na gor? m?ni bag?sla.
Bilirs?n oglum s?n korp? olanda b?db?xt hadis? n?tic?sind? gozunun birini itirdin. Bir ana kimi oglumun t?k gozl? boyum?sini ist?mirdim ona gor?d? s?n? oz gozumu verdim. S?nin dunyaya m?nim gozuml? baxmag?n m?nim ucun ?n boyuk xosb?xtlik idi.
S?ni h?mis? sev?n anan.''

0

11

Shehriyar se3nin yazdiqlarini oxudum heqiqetencox tesir etdi mene

0

12

Bir gün ağsaçlı müdrik qocanın yanına gözü yaşlı gənc,gözəl bir qız gəlir:
-Nə edim,mənə məsləhət verin? Mən həmişə hamıya kömək etməyə,heç kimi incitməməyə çalışıram.İnsanlara qarşı çox xeyirxaham.Bu qədər səmimi və mehriban olmagıma baxmayaraq hörmət və minnətdarlıq əvəzinə çox vaxt qəlbimi qırır, məni incidirlər. Mənim günahım yoxdur, bu ədalətsizlikdir. Ağladacaq qədər ağrılıdır.

Müdrik qoca gözəl qıza baxdı və gülümsədi:

Dəli olmusunuz? Belə halda allah bilir başıma nə oyun gətirərlər
Belə olduqda ağsaqqal qapını açdı,bir güzgü gətirdi qızın önünə qoydu:
Çılpaq soyun,şəhərin küçələrini belə lüt gəz.Bax görürsən,bu gözəl bədəninlə insanların qarşısına çılpaq çıxmağa cəsarət etmirsən.Nədən çılpaq qəlbinlə yer üzündə gəzirsən?Sənin qəlbin bu qapı kimi açıqdır,hamı ora sərbəst daxil olur.Sənin qəlbin güzgü kimi əks etdirir.Sənin xeyirxahlığında öz pis əməllərinin əksini görənlər
səni alçaltmağa,incitməyə,ləkələməyə çalışırlar.Hər adamın cəsarəti çatmır etiraf etsin ki,kimsə ondan yaxsıdır.Dəyişməyi bacarmayan belə adamlar düşmənçilik etməyə üstünlük verir.
-Bəs mən nə edim?
-Gedək mən sənə öz bağımı göstərim.

Müdrik adam qızı bağa apararaq dedi:
-Neçə illərdir ki,mən bu gullərə,çiçəklərə su verirəm, qulluq edirəm.Hələ bir dəfə də olsun onun qönçə açmağa başladığı  anı görməmişəm. Halbuki hər gün onların gözəlliyindən və ətrindən zövq alıram. Sən də çiçək kimi ol. İnsanların qarşısında ürəyini tələsmədən, hiss etdirmədən aç. Diqqət et ki kim sənə dost olmaga layiqdir, kim çiçək sulayan kimi sənin xeyirxahlığına təkan verir, kim isə ləçəkləri qoparır, ayaq altında əzir.

Həyatın dözülməz olmaması üçün iki şeyə alışmaq lazımdı
Zamanın vurduğu yaralara və adamların ədalətsizliyinə

0


Вы здесь » Azerbaijan Youth Tourism Club » Sohbet » Mudrik kelamlar